reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Robert Szegheo

Robert Szegheo

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ostrielany zivotom, mlady duchom a so zmyslom pre humor. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Začiatok dobrudružstva alebo život hore nohami

Robert Szegheo

Začiatok dobrudružstva alebo život hore nohami

1. Počiatok.Na svoju veľkú cestu som sa dal o dva týždne neskôr ako som mal rezervovanú letenku a o 15 rokov neskôr od vtedy, čo som o tom začal nahlas uvažovať. Prvé oneskorenie vzniklo vďaka dovolenke na ambasáde vo Viedni, druhé vďaka môjmu strachu a všetkým tým fantastickým ľuďom doma, ktorých je mi ťažké nevidieť tak dlhú dobu. Letel som Emirates Airlines - 10 hodinová zastávka v Dubaji bola dlhá, ale v spoločnosti Marka a Danky sme to prežili. Celý let ubehol napokon rýchlo a nám všetkým bolo veľmi fajn.Do Sydney som sa vybral hlavne dohnať jazykové nedostatky a overiť si “nechutne” chvályhodné  reči o vzdialenej zemi, ktorými ma čoraz viac zaplavoval môj kamarát.

  • 26. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 266x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu